دوستای گلم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدیداین وبلاگ برای جواب دادن سوالات شماساخته شده و شمامیتوانیدباپرسیدن همه ی سوالات حتی سوال های بسیارکوچک ازجان مرغ عشق خودحفاظت کنید*مابه سوالات شمادرعرض 24ساعت(حداکثر)جواب خواهیم داد.
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرغ عشق من و آدرس parsiantoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 7403
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



مرغ عشق من




سلام عرض میکنم خدت دوستای گل خودم  وممنونم ازهمراهی های خوبتون.

عزیزان ازاین به بعداگرسوالی ازمن داشتین به این ادرس بیاین چون دیگه نمیام به این وبلاگ یه ادرس جدید ساختم که مطالب بیشتری هم توشه:

                                                    http://bajriga.com.loxblog.com 

           بازم تشکرمیکنم ازهمراهیتون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 2 شهريور 1398برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : فاطمه